For forhandler

Denne informasjonen gjelder for deg som er Drägerforhandler.

Serverprogrammet InterLock Manager flyttes over til en ny plattform

Dräger informerte rett opp mot jul om migreringen til alle innloggede teknikere i serviceprogrammet, i tillegg til samtlige autoriserte brukere via e-post.

Hvis du har mottatt en e-post fra Okta (avsender: noreply@okta.com) om registrering, har vi forståelse for at det kan være usikkerhet og spørsmål knyttet til om det er noe du bør å klikke på. Dersom du har spørsmål til e-posten, kan du kontakte Dräger-kontaktpersonen din for å få mer informasjon .

For å aktivere din bruker i Okta som etter oppdateringen av InterLock Manager blir den nye påloggingsmetoden, må du logge inn med dine gamle påloggingsopplysninger.

Oppdateringen vil starte automatisk, og når oppdateringen er fullført, lukkes ILM og programmet startes på nytt. Påloggingsboksen krever deretter dine nye påloggingsopplysninger (e-postadresse) som du har opprettet for Okta.

Dersom du bruker flere datamaskiner må ILM oppdateres på hver datamaskin og for hvert domene. Brukere som ikke har gjennomført ny pålogging, vil fra slutten av januar 2024 ikke lenger kunne bruke programmet som tidligere.

Med migreringen skjer også en endring av IP-adressen for Interlock Manager, som kan trenge å bli whitelistet/godkjent av selskaper med strengere IT-regler. IP-adresser som må godkjennes er: 51.124.0.8 40.74.14.133

Jeg vil registrere meg for å få tilgang til ILM-programmet (5000/7500)

For å få personlig innlogg til Interlock Manager må du ha gjennomført Drägerkurs om Interlock 5000/7500. Innlogg er personlig, noe som betyr at det kreves at hver enkelt kursdeltaker har en egen bruker. Alle brukere må oppgi en personlig e-postadresse for å få tilsendt brukernavn og passord.  Om du tidligere har mottatt dette, må du kontakte teknisk support dersom du har problemer med din bruker.

Jeg ønsker å registrere meg for å få tilgang til serviceprogrammet
  • Alle fremtidige oppdateringer vil sendes til denne adressen
  • Husker du ikke eksakt dato fyller du inn en ca-dato.

Jeg vil laste ned programvaren til ILM (5000/7500) til PC

Jeg vil registrere en nyinstallert alkolås

Alle nyinstallasjoner av alkolås som er kjøpt gjennom KGK skal registreres.

Ved å registrere alkolåsen vil Dräger Assistanse og den 3-årige garantien
gjelde.

Jeg vil ha tilgang på programvaren Diagnostics 3820/4000

Forutsetter at man har kjøpt diagnose-/kalibreringssett. Programvaren blir tilsendt når firmaet har meldt inn kontaktperson.

Registrering for Diagnostics
  • Alle fremtidige oppdateringer vil sendes til denne adressen

Jeg vil kontakte teknisk support

Telefon: 969 03 785

E-post: teknisksupport@kgk.se

Jeg vil til Autokatalogen

Diverse informasjon finner du som forhandler under ‘Mine sider’ og ‘Dräger’ på Autokatalogen. Husk at du må være innlogget.

Trenger du å vite produksjonsdato?

Du kontrollerer serienummer på håndenheten og kontrollenheten med tabellen under.